Přeskočit k obsahu

Študio STOP celululitíde

Vacu Shape


Čo je VACU SHAPE ?

Základom princípu je po pás siahajúca podtlaková komora v ktorej je umiestnený bežiaci pás. Počas cvičenia na bežiacom páse pôsobí ťah podtlaku na kožné a tukové tkanivo. Zatiaľ čo zákazník spaľuje tuky cvičením na bežiacom páse, správne nasmerované vákuové prostredie (podtlak) začína aktivovať tkanivo pozdĺž bokov. Vákuum postupne vsáva krv do tukového tkaniva problémových partií. Tam je potom obohatená správnym množstvom mastných kyselín, potrebných k produkcii dostatočného množstva energie na cvičenie. Počítačom riadené zmeny tlaku zrýchľujú prenos tukov do svalov. Keď sa tuk dostane do svalov, ktoré sú aktívne pri cvičení, je spaľovaný raz a navždy.



Prečo je cvičenie naozaj účinné ?


Tuk sa spaľuje pri dobrom prekrvení tukových zásob. U žien sa zásoby tuku ukladajú na bruchu, bokoch a stehnách. Na miestach, kde telo tuk veľmi zle prekrvuje. Výskum nie je ešte úplný, priebežné výsledky však jasne naznačujú, že sa spotreba kyslíka, výdaj energie a kyslíková ventilácia pri cvičení vo vákuu zvyšuje. Výdaj energie sa zvyšuje o 50% v porovnaní s chôdzou na bežiacom páse bez použitia vákua. Tuk sa začína spaľovať za kratšiu dobu a únava svalov nie je pozorovateľná tak skoro, pretože kyselina mliečna, ktorá vzniká vo svaloch pri námahe sa odstraňuje a metabolizuje oveľa rýchlejšie.

Vacu Shape je vhodný nielen pre širokú netrénovanú verejnosť, ale aj pre regeneráciu športovcov a športovkýň.



Aký efekt a výsledky môžem očakávať?

Vedecké testy preukázali, že ženy strácajú pri pravidelnom cvičení vo Vacu Shape na stehnách trikrát viac tuku než pri normálnom cvičení. Pomocou Vacu Shape dokonca aj ženy so stálym prísunom tukov, ktoré sú prirodzene náchylné k ukladaniu tukov, strácajú aspoň 1 centimeter obvodu na kilogram úbytku váhy na stehnách. Bez Vacu Shape by tieto ženy stratili maximálne 0,3 až 0,5 centimetra na kilogram úbytku váhy. U žien, ktoré ukladajú nadbytočnú vodu, môžu byť tieto výsledky viac než dvojnásobné.





Sú výsledky trvalé?

Každá aplikácia Vacu Shape prináša trvalý pozitívny dopad. Štúdie na ženách s náchylnosťou k celulitíde a nadmernému ukladaniu tukov preukázali nielen trvácnosť dosiahnutých výsledkov pri aplikácii Vacu Shape, ale v mnohých prípadoch sa ako ďalší bonus regenerovalo kožné tkanivo, biologické hodiny pokožky sa tak vrátili späť o 10 rokov. V žiadnom prípade boj s celulitídou po jednej aplikácii Vacu Shape nekončí, máme však v rukách účinnú zbraň.

Odporúčania pre maximálne výsledky
- Cvičenie vo Vacu Shape trvá len 30 minút, ale je postačujúce. V bežnej atmosfére dochádza pri cvičení k spaľovaniu tukov vo svaloch až po 20 - 30 minútach. Vo Vacu Shape sa doba skráti až o dve tretiny.



Efekty cvičenia

- spôsob rýchlejšieho spaľovania tukov na bruchu, bokoch,
zadku a stehnách
- pôsobí proti celulitíde, pleť je pri pravidelnom cvičení hladšia a
mäkšia efektívne cvičenie a formovanie postavy bez JOJO efektu
- cvičenie neničí chrbticu a kĺby
- lepšie odovzdávanie metabolických produktov cez lymfatický systém

- Viditeľné výsledky už po 10 cvičeniach a to 3 krát týždenne, potom podľa individuálnych potrieb stačí udržiavať dosiahnuté výsledky cvičením vo Vacu Shape jeden krát za jeden až dva týždne. To stačí, aby sa maximálne naštartovala látková premena.

- Pre maximálny účinok je vynikajúce naniesť pred cvičením vo Vacu Shape krém proti celulitíde.



Kontraindikácie

- srdcový kardiostimulátor
- žilové zápaly
- trombóza
- hypo a hypertenzia
- epilepsia
- tehotenstvo
- zápal v organizme
- porucha štítnej žľazy
- astma
- užívanie antibiotík
- otvorené rany



Na tréning nesmiete prísť na lačno a bez tekutín!!!

Pred tréningom musí byť telo dostatočne zásobené uhľohydrátmi minimálne 2-6 hodín pred tréningom, čím sa urýchľuje spaľovanie tukov a telo nadobúda dostatočnú energiu pri vyššej fyzickej námahe, t. j.: zemiaky, ovos, jačmeň, celozrné obilie, celozrný chlieb, celozrné cestoviny, prírodná ryža, zelenina, banány, figy, suché ovocie, škrobové zemiaky. Počas dňa je dôležitý dostatok tekutín: čaj, voda, mliečne tekutiny, čím zabezpečíme aktivovanie látkovej výmeny.
Po tréningu rôzne druhy mäsa a jedla z rýb
Medzi jedlo rôzne druhy ovocia , vajíčka, mlieko, syry, sójové produkty. ovocné nápoje bez cukru, minerálky, bielkovinové nápoje, lístkové šaláty...

 

COPYRIGHT 2009 NIOSART